Mutări firme Sibiu

Serviciul de mutări sedii în Sibiu se adresează atât clienților din orașul Sibiu, cât și clienților din țară care vor să se mute definitiv în orașul Sibiu. Compania noastră vă pune la dispoziție servicii profesionale de transport pentru obiectele personale, obiectele de mobilier și pentru orice alt tip de mărfuri.

Venim atât în sprijinul întreprinzătorilor mici, mijlocii, societăților comerciale de anvergură, cât și al persoanelor fizice autorizate (PFA).

Cum decurge serviciul de mutări sedii/relocări firme în Sibiu?

Mutarea sediului unei firme necesită o evaluare preliminară și o estimare de preț. Expertul nostru în logistică se va ocupa de bifarea primilor pași din procedură. Acesta va evalua și va estima detaliile operațiunii, din punct de vedere procedural și economic, încercând să descopere împreună cu dumneavoastră cele mai bune soluții. Obiectivul final este stabilirea unui raport bun între standardele calitative ale serviciilor și oferta de preț.

Dispunem de personal calificat în operațiunile complexe de manipulare și de demontare a pieselor de mobilier de toate tipurile, de la birouri și dulapuri până la sertare și arhive de uz public sau personal. Pentru demontarea/remontarea sau transportul obiectelor fragile și valoroase din sediile și birourile dvs, precum imprimante de mari dimensiuni, servere sau obiecte de logistică ușor perisabile, am dezvoltat proceduri speciale.

Manipularea și împachetarea corespunzătoare a pachetelor sunt asigurate de către personalul nostru specializat, care folosește material special de protecție, de cea mai bună calitate, pentru tot ceea ce înseamnă obiect fragil. Angajații noștri sunt organizați în echipe profesioniste ce fac parte dintr-un colectiv cu minimum 4 ani de experiență în domeniu. De asemenea, la cerere, vă oferim material de împachetat obiecte de birotică, cum ar fi: cutii pentru împachetarea obiectelor personale ale angajaților, cutii speciale pentru calculatoare și cutii pentru arhivă, pungi, hârtie de împachetat, precum și banda adezivă.

Personalul companiei noastre are grijă ca bunurile dvs. să fie manipulate și transportate cu deosebită atenție, până la noua locație unde vor fi reasamblate, într-un timp rapid și în cele mai bune condiții.

Prin contract, ne asumăm răspundere pentru orice bun transportat către orice destinație din Sibiu, garantând astfel valoarea și integritatea încărcăturii. În situația în care doriți ca bunurile să fie împachetate cu 2-3 zile înainte de transportul programat, vă putem asista gratuit.

Dacă firma nu își poate întrerupe activitatea în timpul săptămânii, putem asigura serviciul de mutare sedii și în week-end, optimizând timpul dvs. de lucru, prin suplimentarea numărului nostru de angajați.

Având în vedere că dispunem de un număr mare de mașini de diferite dimensiuni, adaptate pentru astfel de operațiuni, dar și de un număr de 4-5 echipe de profesioniști, cu disponibilitate pentru detașare în și din Sibiu pe întreg teritoriul țării, acest serviciu, poate îndeplini un număr de 4-5 operațiuni de relocari concomitente.

Mai mult de atât, firma noastră vă pune la dispoziție personal calificat ce vă poate ajuta inclusiv și cu mici reparații ale mobilierului dumneavoastră, în limita posibilităților, fără a solicita o un cost suplimentar.

Așteptăm cu interes cererile dvs. pentru serviciul de mutări sedii de firme în Sibiu.