Ai nevoie de transport mobilă în București? Iată 7 pași pe care să îi urmezi!

transport mobila bucuresti

Mutarea pieselor de mobilier dintr-un spațiu în altul se poate dovedi destul de obositoare și stresantă, mai ales când nu știi ce să faci. Dacă ai nevoie de transport mobilă în București, uită de toate grijile fiindcă îți vom prezenta în continuare ce pași trebuie să urmezi pentru ca totul să iasă perfect.

Indiferent că te muți într-o casă nouă ori că schimbi sediul firmei, există câteva criterii cărora trebuie să le acorzi atenție atunci când alegi o firmă de transport mobilă. Spre exemplu, știai că nu trebuie să pornești la drum dacă nu ți se oferă un contract de asigurare pentru bunurile transportate sau că nu poți să arunci mobila veche la tomberoanele din proximitate?

Iată 7 pași pe care să îi urmezi atunci când cauți o firmă de transport mobilă în București.

Pasul 1: Planifică detaliile importante pentru transport

Înainte de a apela la ajutorul unei firme de transport mobilă în București, stabilește detaliile importante. Gândește-le la o posibilă dată a mutării și la un interval orar în care ești disponibil pentru a întâmpina echipa. De asemenea, este important să faci o listă cu toate piesele de mobilier care trebuie mutate, mai ales dacă este vorba despre mai multe.

După ce ai hotărât ce obiecte vor fi mutate în noua locație, gândește-te și la eventuale cereri speciale legate de transport. Va trebui să le prezinți din timp firmei de mutări pentru a nu exista niciun fel de neînțelegeri la final.

Pasul 2: Caută firma de transport mobilă în București

După ce ai pus la punct detaliile importante ale mutării, este momentul să treci la pasul 2 – căutarea firmei de transport în București. Fie că ceri recomandări de la rude ori prieteni, fie că faci cercetări pe internet, important este să te asiguri că alegi o companie de transport care să prezinte încredere și să ofere servicii complete.

Ai nevoie de o echipă de specialiști care să îți asigure consultanță la mutare și, pe lângă transportul propriu-zis, să îți ofere ajutor și la demontare, împachetare, remontare și depozitare. Astfel nu numai că vei economisi timp, dar te vei scuti și de stres. Firma de transport mobilă Professional Movers asigură toate aceste servicii, dovedind eficiență, rapiditate și atenție la detalii. Personalul se ocupă cu promptitudine de la împachetarea obiectelor până la despachetarea si fixarea acestora pe poziție în noua locație. Mai mult de atât, echipa mai asigură și serviciul de curățenie la locația veche.

Pasul 3: Alege o firmă care se pliază pe nevoile tale

În procesul de căutare al firmei de transport în București, asigură-te că vei putea comunica ușor cu personalul și că acesta se pliază cu ușurință pe nevoile tale. Pentru a evita orice fel de problemă, la Professional Movers punem la dispoziția clienților un expert în logistică pentru constare și estimare. Astfel găsesc împreună cele mai bune soluții și un raport bun calitate-preț. Știi că ai găsit echipa potrivită pentru tine atunci când se pliază pe cerințele tale și este pregătită să preia orice proiect.

Compania noastră deține un parc auto adaptat pentru orice tip de transport – de la marfă până la mobilier și chiar obiecte care au eticheta „fragil”. Suntem disponibili 24/24 ore clienților din București în caz de urgență.

Pasul 4: Programează operațiunea de transport mobilă în București

Odată ce ai pus la punct principalele detalii legate de mutare, contactează firma cu cele mai bune servicii de pe piață. Prezintă toate informațiile, inclusiv cerințele speciale (dacă există), apoi programați împreună operațiunea de transport mobilă în București. La Professional Movers, pentru serviciul de transport mobilă în București, este necesară o programare cu cel puțin două ore înainte – timpul minim de care are nevoie personalul pentru a se mobiliza și a ajunge la locație.

Având în vedere traficul din capitală, îți recomandăm să programezi operațiunea cât mai de dimineață sau cel mai târziu în jurul prânzului. Garantăm transportul rutier de mărfuri și mutări de mobilier în București, dar și din București către orice destinație din România și invers.

Pasul 5: Sortează obiectele de care nu mai ai nevoie

Piesele de mobilier și alte obiecte care nu îți vor fi necesare în noua locație trebuie tratate diferit – fie le vinzi, fie le donezi ori le depozitezi. Această procedură poate decurge fără niciun efort din partea ta dacă apelezi la serviciul de colectare mobilă Professional Movers. Serviciul de colectare mobilă veche este gratuit în cazul în care mobilierul se află într-o stare bună, iar șansele de reutilizare ating un procent ce depășește 90%. Piesele respective trebuie să se afle în stare perfectă de funcționare și să fie produse în ultimii 10 ani.

Pasul 6: Verifică materialele care sunt utilizate la împachetare

Siguranța mobilierului tău și a altor bunuri personale este unul dintre cele mai importante criterii pe care trebuie să le îndeplinească o firmă de transport. Așadar, asigură-te că echipa acordă atenție fiecărui detaliu și că este dotată cu toate materialele necesare, mai ales dacă ai anunțat că trebuie mutate și piese fragile.

Printre materialele cu care ar trebuie să fie pregătită echipa se numără: foliile stretch, foliile cu bule de aer și cutiile de carton de diferite dimensiuni. Pe lângă acestea mai sunt importante și metodele de ancorare a obiectelor în timpul transportului. Astfel mobila și alte bunuri personale vor ajunge fără nicio deteriorare la noua locație.

Pasul 7: Întreabă din timp dacă ți se oferă contract de asigurare

O firmă de transport mobilă serioasă va înclina în balanța ta atunci când îți va prezenta oferta și te va informa că oferă contract de asigurare. Prin acest act, firma garantează în scris că obiectele tale personale vor ajunge la destinație în cele mai bune condiții. Dacă firma la care apelezi pentru transport mobilă ori marfă în București nu respectă această cerință, ar fi cazul să te îndrepți spre alta.

Apelează la o firmă de transport mobilă în București și vei scăpa de griji, vei câștiga timp pentru tine și cei dragi și nici nu vei fi nevoit să depui efort. Personalul nostru se va ocupa de toate procedurile în parte de la dezasamblare și împachetare până la remontare.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.