Mutarea sediului firmei în Brașov. 7 etape pe care le respectă o firmă de profesioniști

relocari-firme-brasov-mutari-firme-brasov

Mutarea sediului firmei este un drum obositor și stresant fiindcă trebuie să te gândești la toate detaliile, iar lucrurile se complică dacă sunt multe departamente de organizat. Înainte să îți umpli mintea cu griji, află că primul pas (și cel mai important!) este să apelezi la o firmă de relocări din Brașov ori alt oraș al țării, în funcție de proiectul tău, apoi lucrurile se vor aranja de la sine.

Nu mai trebuie să te gândești la metode de împachetare, la soluții de manevrare și transport și alte sarcini de acest tip. Și nici să oprești angajații din activitate pentru a se ocupa ei de procedura de mutare, timp în care compania poate avea de pierdut. O firmă de profesioniști se va ocupa de toate aceste etape în locul tău. După o simplă căutare legată de mutarea sediului firmei în Brașov, vei observa că există multe firme care oferă astfel de servicii. Așadar, te vei întreba care este cea mai bună opțiune pentru tine și cum te poți asigura că bați palma cu niște experți în domeniu. Pentru a evita orice fel de dezamăgiri, iată în continuare ce etape respectă o firmă de profesioniști.

Când este momentul să apelezi la o firmă de mutare sedii?

Dacă te afli în una dintre situațiile prezentate în rândurile următoare, atunci este momentul să pui mâna pe telefon și să ceri ajutorul unei firme de mutare sedii în Brașov, București ori alt oraș din România.

  • afacerea ta s-a dezvoltat în ultima perioadă și are nevoie de o locație mai încăpătoare pe care deja ai găsit-o;
  • activitatea companiei se restrânge și te simți nevoit să preiei un spațiu mai mic atât pentru a reduce costurile lunare, cât și ca să îți ușurezi munca;
  • ai găsit o chirie mai mică în oraș ori în afara acestuia și vrei să profiți imediat.

Etapele pe care le urmează o echipă de relocare sedii în care poți avea încredere

1. Îți pune la dispoziție un expert în logistică

Orice companie de relocare sedii care se respectă pune la dispoziția clienților un expert în logistică pentru organizarea activității de la A la Z. La Professional Movers avem personal calificat pentru această etapă. Expertul nostru va evalua cu atenție fiecare detaliu, va estima costurile și va organiza pașii întregii operațiuni. Împreună cu dumneavoastră, acesta va identifica cele mai bune soluții, astfel încât la final să se obțină cel mai bun raport calitate-preț.

Încă un avantaj al colaborării cu firma noastră este că pune serviciul de consultanță gratuit la dispoziția clienților.

2. Îți asigură sprijin indiferent de complexitatea mutării sediului

Indiferent de complexitatea procedurii de relocare ori de cerințele pe care le are clientul, o firmă serioasă și de încredere nu va da înapoi. Cea mai bună soluție este să apelezi la o companie de mutare sedii care este dotată cu tot ce este necesar pentru o astfel de procedură. Professional Movers are o echipă cu experiență, este dotată cu materiale de protecție și un parc auto adaptat pentru transport.

3. Îți oferă materialele necesare pentru împachetare

Nu este atât de simplu pe cât pare să muți piese de mobilier, documente, echipamente IT și alte obiecte office. Pentru ca mutarea să decurgă fără niciun incident sunt necesare echipamente pentru împachetare (cutii, folii, etc). În loc să îți consumi energia și să pierzi timp prețios căutându-le în magazinele de bricolaj, cere ajutorul unei firme de experți.

La cerere, echipa nostră îți poate pune la dispoziție cutii de carton de diferite dimensiuni, folii stretch, folii cu bule de aer pentru obiecte fragile, dar și soluții de ancorare a obiectelor în timpul transportului. Pentru calculatoare și obiectele fragile, personalul asigură împachetare specială și transport în cele mai bune condiții.

4. Se implică în demontarea mobilierului

Pentru demontarea pieselor de mobilier este nevoie de angajați cu experiență, altfel obiectele respective se pot deteriora ori pot să aibă loc accidente în timpul transportului.
Personalul nostru este specializat pe servicii de mutare mobilier și lucrează doar cu scule profesionale, de ultimă generație pentru demontare și remontare mobilier. Avem 3-4 angajați care se ocupă de fiecare dată doar de această etapă a procesului de relocare sedii. Pe lângă aceste beneficii, deținem și mașini pregătite pentru transportul obiectelor fragile și scumpe, așa cum sunt imprimantele de mari dimensiuni, serverele, etc. Am dezvoltat proceduri speciale și pentru demontarea/remontarea sau transportul obiectelor fragile și valoroase din sediile clienților.

5. Se ocupă de manipulare

O firmă de mutare sedii în Brașov ori alt oraș nu asigură doar transportul mobilei, ci se ocupă și de manipularea pieselor. Această procedură necesită personal calificat, efort fizic și echipamente speciale pentru o manipulare corectă. Salariații companiei în care lucrezi nu pot să îndeplinească rolul unor experți în domeniu, astfel că pot să apară accidente.

6. Relocarea sediului este garantată prin contract

Siguranța bunurilor manipulate și transportate este principalul obiectiv al unei firme de încredere. Prin contract, Professional Movers se obligă să răspundă pentru oricare bun transportat către orice destinație din Brașov sau alt oraș, garantând astfel valoarea și integritatea încărcăturii.

Operațiunea decurge într-un mod profesional, respectându-se normele de siguranță impuse de reglementările legislative în vigoare. Toate bunurile vor ajunge în cele mai bune condiții la noua destinație.

7. Asigură montajul la noul sediu

O firmă de profesioniști nu se ocupă numai de demontarea pieselor de mobilier, ci și de remontarea acestora la noul sediu. Corpurile de mobilier masive sau cele care necesită prindere pe perete pot da multe bătăi de cap, mai ales dacă nu există sculele necesare, precum bormașinile și șurubelnițele electrice. Totodată, această etapă poate fi o provocare dacă se ocupă de ea niște angajați care nu se descurcă fără instrucțiunile de montare, care nu se păstrează de multe ori în firma care a cumpărat piesele.

Mâna de ajutor venită din partea experților în montajul mobilierului va fi utilă pentru
economisirea timpului și a energiei, dar și pentru evitarea accidentelor de orice fel. Astfel angajații firmei se vor putea ocupa de alte sarcini importante din companie, fără să aibă grija că trebuie să remonteze birourile și rafturile pentru documente.

Serviciul de mutări firme în Brașov se adresează atât persoanelor fizice autorizate (PFA), întreprinzătorilor mici și mijlocii, cât și societăților comerciale de anvergură. Oferim servicii profesionale de transport pentru obiecte personale, piese de mobilier și orice alt tip de mărfuri.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.